Naročanje v ambulanti

V zasebni ambulanti družinske medicine zaradi boljše organiziranosti in s tem tudi boljše kvalitete zdravstvene oskrbe dosledno naročamo na preglede. Bolniki morate biti dobro seznanjeni s pravili naročanja. V povezavi z Zavodom za zdravstveno zavarovanje je nastal dogovor o pravilih naročanja v ambulante.

  1. Pravilo: Naročeni bolniki imajo prednost pred nenaročenimi, ki morajo počakati na prosti termin, ali pa dobijo termin za prosti termin v naslednjih dneh.
  2. Pravilo: V nujnih primerih, ko bi bilo lahko ogroženo življenje bolnika, ima medicinska sestra ali zdravnik etično in strokovno dolžnost dati prednost takemu bolniku ne glede na njegov termin.
  3. Pravilo: Bolniki so dolžni o svojem stanju in razlogih za obisk ob naročanju ali v nujnem primeru pred vrati ordinacije medicinski sestri dati resnične podatke, na podlagi katerih medicinska sestra lahko strokovno utemeljeno razporeja bolnike na proste termine.

(Vir: Občasnik – akti & navodila št. 3/2007, ZZZS)

Naročate se lahko:

  • osebno v ambulanti
  • po redni telefonski liniji
  • po redni pošti na naslov ambulante
  • preko elektronskega naslova narocanje@zadm.si.
Sestra bo sprejela klic in ji razložite razlog svojega prihoda, da vam bo lahko rezervirala najbolj primeren čas. Ona je oseba prvega kontakta in tudi prvi triažer (razvrščevalec) nujnosti prihoda. Prav tako vam bo v nekaj dnevih odgovorila na vašo pošto.

Pacienti, ki niste naročeni, boste pregledani isti dan, če:

  • ste nenadoma oboleli ali se poškodovali. V tem primeru boste pregledani glede na nujnost obolenja/poškodbe takoj ali pa Vam bo medicinska sestra rezervirala drugi možen termin isti dan. V kolikor pa bo zdravstveno stanje dovoljevalo pa se boste dogovorili za pregled v prihodnjih dneh.
  • bo še prost termin in boste počakali, imate pa možnost se naročiti na pregled v naslednjih dneh.

Ob naročanju nam boste zaupali telefonsko številko, kjer boste dosegljivi, da Vas obvestimo o ev. spremembi termina zaradi odsotnosti zdravnika ali drugega vzroka. V kolikor na pregled ne boste prišli, vas prosimo, da nam to sporočite, da lahko drugače organiziramo delo. Zgodi se, da na telefonski klic ni takoj odgovora. V tem slučaju je prejemnik zaseden zaradi drugega dela, ali pa istočasno že poteka drug telefonski pogovor. V tem primeru vas prosimo za razumevanje, saj sprejmemo 60 do 80 telefonskih klicev dnevno.

Ura pregleda je približna ura, saj veste, da pregled lahko traja od nekaj minut pa do ure in takrat se Vaša ura, ko ste naročeni nekoliko premaknila. Prav tako imajo prednost nujni primeri, poleg tega je ekipa v ambulanti določene dneve urgentna za nujne primere na območju občine Zagorje in takrat boste čakali dlje ali pa Vas bo sestra naročila na druge termine.

E-Naročilo v ambulanto

Vaše pravo ime (obvezno)

Vaš E-naslov (obvezno)

Datum rojstva (obvezno)

Vrsta pregleda

Opombe